*

resim
Burak Yılmaz
Görev:Teknik Direktör
Takım:Kasımpaşa
Yaş:39
Uyruk:Türkiye
  • 9426
    eğer teklif varsa satılıp satılmamasını düşünmemek bile abestir. bu adamın gol atması, atmaması değil mesele, adam galatasaray'ı babasının çiftliği olarak görmekte ve bu kankaların dağılması gerekmekte. 5 milyon gayet makul bir teklif. 30 yaşındaki adamı aldığına satıyorsun, seneye burak 3 milyonu içerden yiyecek, emin olun bu performansını uzun süre sürdüremeyecek. sat 5'e al llorente'yi koy yanına da afrikalı hızlı bir genç golcüyü, al sana taş gibi forvet hattı. kankaların en önemli üyesinin gitmesi de cabası. kankalardan 11 oyuncusu olarak bir tek selçuk kalacak, tabii manevi evlat olcan kesilirse. ama burak kesinlikle gitmez, ben galatasaray'ın evladıyım üzerinden değerini de katlar.
  • 9428
    (bkz: galatasaray futbol takımı/#1613520)

    yukarıdaki entry'i 10 aralık 2014 tarihinde, hamza hoca'nın gelişinden yaklaşık 1 hafta sonra yazmıştım. halen aynı görüşteyim.
    ve fakat; o tarihten bu yana galatasaray futbol takımı içerisindeki çetecilik daha da kökleşti ve daha da kontrol edilemez bir hal aldı. dolayısıyla her ne kadar burada burak yılmaz satılmalı diyen arkadaşlar hem saha içi hem de saha dışı argümanlarında haklı olsalar da, galatasaray içerisindeki mevcut çürümüş statüko nedeniyle bu gerçekleşmeyecektir. hamza hamzaoğlu'nun ve aslen bir önceki dönemin yönetimi olan dursun özbek yönetiminin galatasaray'a çöreklendirilme nedeni tam da budur. bu yapının arka planı da sportif ve idari faaliyetlerin çok çok ötesine uzanmaktadır.

    aklı başında herkesin gördüğü gibi, galatasaray'ın geçen seneki şampiyonluğu gelmiş geçmiş en hayırsız şampiyonluktur. bu aslında olmayan, olmaması gereken, ancak fernando muslera, wesley sneijder, felipe melo, hatta aurelien chedjou, yasin öztekin gibi kişisel ve profesyonel etikleri türkiye ortalamasına göre son derece
    üst düzey, ancak dünya standartları düşünüldüğünde olması gereken noktada olan adamların büyük özverisi sayesinde ve rakiplerin de tuhaf ve mantık dışı hatalarıyla gelmiş bir şampiyonluktur.

    bu şampiyonluk galatasaray'ın ve galatasaray taraftarının damarlarına zerk edilmiş bir uyuşturucudur. son iki üç ayda olan bitenlerin açıklaması da budur. hamza hamzaoğlu, dursun özbek gibi isimler, senin benim gördüklerimizi halihazırda görmektedir. ancak bu isimler tam da görevlerini yapmaktadır: galatasaray'ı frenlemek.

    galatasaray'ın şu an kadrosunu gençleştirerek yenileyecek gücü vardır. bu teknik direktör (!) ve yönetim (!) samimi olsaydı, daha önce birçok arkadaşın da belirtmiş olduğu gibi, çıkar ve "bu yıl kemerleri sıkıp, finansal anlamda daha dikkatli hareket edeceğiz, taraftarımızdan anlayış ve destek bekliyoruz, genç ve maliyeti düşük oyunculara yöneleceğiz (örnek lionel carole, jose rodriguez martinez), bir yeniden yapılanma şart" derdi. galatasaray taraftarını da dimdik arkasında bulurdu.

    fakat son iki ayda olan biten, taraftarla dalga geçmek, hatta zekasına hakaret etmek noktasına gelmiştir. bunun birçok nedeni olabilir; ancak yaklaşık 27-28 yıldır hayatımın birinci önceliği şeklinde takip ettiğim galatasaray'dan ve genel olarak, boğazına kadar siyasi, mafyatik ve rant pisliğine batmış türk futbol bataklığından edindiğim naçizane tecrübeme ve buna bağlı tahminime dayanarak söyleyebilirim ki, son 15 sene içinde örneğini 2-3 defa gördüğümüz gibi, bu dönemde de galatasaray zincirlenmektedir. hamza hamzaoğlu, dursun özbek yönetimi de bu kulübün ayağına vurulmuş prangadır. geçen sezonki şampiyonluk da bir tür "sıra savma" şampiyonluğudur.

    ben galatasaray'a şampiyonlar ligine gitmek için 12. olması gerekiyorsa 12.liğe razı bir galatasaray taraftarıyım. dolayısıyla türkiye beni ırgalamaz. mexico city'de bir arjantinli estudiantes la plata fanatiğine (henüz geçen yıl) galatasaray'ın 11'ini ezbere saydırmış, 3-2'lik schalke maçı sonrasında almanya'nın ortasında, berlin'de galatasaray bayrağı ile tura çıkmış, eşimin fransa'nın normandiya bölgesinde yaşayan ailesinin evinin duvarına galatasaray bayrağı astırmış, bununla birlikte türkçe bilmeyen eşime tezahüratları, üçlüleri aksanına kadar öğretmiş bir azılı, gözünü sarı kırmızı bürümüş bir galatasaray taraftarıyım. arjantinli adam 2014 yılında internete vs. bakmadan galatasaray 11'ini nasıl sayar (semih kaya hayranı bu arada)? uluslararası galatasaray markası sayesinde. italya'nın küçücük fano adlı şehrinde italyanca'dan başka dil bilmeyen meyhaneci corrado'ya nasıl forza galatasaray dedirtilir? uluslararası galatasaray markası sayesinde.

    bu uluslararası galatasaray markasının yaratıcısı da galatasaray'ın evlatlarıdır. ama evlat kimdir? evlat metin oktay'dır. brian birch'tür. jupp derwall'dir. karl heinz feldkamp'tır. evlat cevad prekazi, zoran smovic, uğur tütüneker, erhan önal'dır.

    evladın hası gheorghe hagi'dir. bülent korkmaz, hakan şükür, caludio taffarel, gheorge popescu, ergün penbe, ümit davala'dır.
    evlat mircea lucescu'dur, alnındaki kanla fenerbahçe itlerine olması gerektiği gibi köpek muamelesi çeken, sağ ve sol beke iki gencecik altyapı bebesini koyma manyaklığını göstererek adam gibi kaybeden eric gerets'tir. evlat dediğin galatasaray'a gelir gelmez bedenlerini, futbol kariyerlerini feda etmek pahasına çarpışan johan elmander'dir, milan baros'tur. kafatasından ameliyat geçiren, o hastaneden çıkıp, galatasaray için tekmeye kafa atmaya devam eden, gözün kör olsun diye sözde taraftar şeref yoksunlarına eyvallah çeken semih kaya'dır ulan! galatasaray'ın evladı fernando muslera, felipe melo, wesley sneijder, aurelian chedjou, hakan balta'dır.

    bu kadar fazla ismi yazmanın sıkıcı olduğunun farkında olsam da, özellikle bugünlerde hatırlamanın önemli olduğunu düşünüyorum.

    tüm bunların burak yılmaz ile ve burak yılmaz'ın satılıp satılmaması ile ne ilgisi var? şimdi yukarıdaki isimleri, bu isimlerin size neler yaşattıklarını, saha içi ve saha dışı duruşlarıyla, tavır ve hareketleriyle, doğuştan ya da sonradan gelen galatasaraylılıklarıyla ve galatasaray terbiyeleriyle ve etikleriyle size neler hissettirdiklerini hatırlayın. zorlayın ve hatırlayın.

    hatırladığınız zaman hamza hamzaoğlu zihniyetinin ve burak yılmaz ve gibilerinin bu camia içerisinde "normal şartlarda" işleri olup olmadığına karar vereceksiniz.
  • 9429
    bazı yönleri gerçekten eksik, ama bazı yönleriyle de avrupa liglerinde ilk 10 u zorlar. bu gerçeği kabul ederek eleştirin burak'ı. mesela özlemini duyduğumuz pivot forvet markaj yeteneği çok yüksek olan bi savunma oyuncusu için bir tehtid olmayabilir. ama burak yılmaz tarzı fırsatçı hızlı golün kokusunu alan oyuncular her defans oyuncusu için tehlikedir. rakip defans çizgisini elinde burak yılmaz varken öne çıkartamaz en basiti. bi topa koşar gol olur kırmızı kart aldırır falan diye.

    kendisinin yerine daha iyisini alabileceksek eğer sırf 35 yaşına kdar 3m ödemeyi taahhüd ettiğimiz sözleşmesi için bile gönderilmesi gerektiğini düşünüyorum. çünkü bizim 3 milyon maaş verdiğimiz bir oyuncuyu yedek kulübesinde bekletme lüksümüz yok. avrupaya bakın kaç tane takım var yedek forvetine 3 milyon euro maaş veren. ama city gibi psg gibi chelsea gibi asgari ücretin kemiksiz 3.5 milyon euro olduğu takımlara bakmayın. bizim onlar gibi petrol zengini kulüb sahibimiz yok çünkü.

    burak asla yazdığınız kadar kötü bir futbolcu değil. mücadeleci yanı da birçok oyuncudan iyi bence. beşiktaş maçı 6 pastan kafayla top uzaklaştırdığı bi pozisyon hatırlıyorum. sizin yazdığınız kadar ilerde boş beleş top bekleyen bir oyuncu değil. pas trafiğini bozması arkadaşına kafayla top indirememesi top saklayamaması gibi sorunları var ama bazen görüyorum burak yılmaz'ın schalke'ye attığı golleri rüyasında bile atamamış oyuncular için gelirse burak yılmaz'ı yedekler o yüzden o uüzden hamza hamzaoğlu istemez tarzı şeyler yazıyorlar. komik geliyor gerçekten.
  • 9432
    teklifin gerçekliğinden şüpheliyim ancak öyleyse burağa ederinden fazla verilmiş demektir ve bunu yöneticisi kör olmayan hiçbir takım yapmaz.

    satılıp satılmaması konusunda ise böyle bir teklif karşısında yapılabilecek en mantıklı hamle satmak olurdu ancak transfer sezonu bitti bitecek ve yerine adam alabileceğimizi hiç ama hiç sanmıyorum. satılsa bile bu sefer taraftar gelen parayla büyük topçu alınacak beklentisine girecektir ve sonu hüsran olacaktır.

    uzun lafın kısası bence transfer sezonunun başı olsa direk satılmalıydı ancak sona yaklaşıldığı için satmak mantıksız olur.
  • 9436
    bugün aqua florya çıkışında karşılaştım kendisiyle. tabi hemen bi foto çektirdim. (sevmesek de galatasaray'ın futbolcusu) akabinde: "eeee kral gidiyor musun west ham'a yada başka bi yere?" diye sorduğum da gayet kendinden emin: "yok yok, bi yere gitmiyorum, merak etmeyin." cevabı aldım. :( tabi iç sesimin bunun üzerine verdiği cevabı buraya yazamam. :(
  • 9437
    kendisinin olası satışından yanlış bilmiyorsam trabzonspor %25 pay alacak.kalan 4 yıl için çok ciddi ücret alacak bunun da farkındayım.başka bir zaman satılmasına karşı çıkmam ama kalan kısa sürede bu seneki transfer performansımızı düşününce yerine birisini bulmamız zor olacak.ayrıca burak kalsa bile 1 tane forvet ihtiyacımız var.burak gidince 2 tane forvet almamız gerekecek.elimize 4 milyon euro geçecek ama bu para şu an bizim işimizi görmez ne yazık ki.her ne kadar zor olsa da teklif ciddi bir rakama ulaşırsa fikirlerimi gözden geçiririm elbette.
    edit:kap bildirimi http://www.kap.gov.tr/...etayi.aspx?id=223542
  • 9440
    burak yılmaz. hakkında söylenecek o kadar çok şey var ki. ama bizim söylediklerimizi, söylemek istediklerimizi şimdilik kenara bırakalım. teknik direktör hamza hamzaoğlu'nun burak ile ilgili söylediklerine bakalım bir.

    "burak yılmaz gibi bir oyuncu getirmek isteseniz 15-20 milyon euro para vermeniz lazım"

    "(burak yılmaz'ın yanına gelmesi sonucu) herkes yıldız yıldız diyor, işte gerçek yıldız geldi"

    ve bunun gibi pek çok açıklamasını görebilirsiniz. ayrıca şunu da yazalım, değerlendirme yaparken bunu da düşüneceğiz.

    - 2015-2016 sezonu için 2.800.000 euro sabit transfer ücreti ve 25.000 euro maç başı ücret
    - 2016-2017 sezonu için 2.850.000 euro sabit transfer ücreti ve 25.000 euro maç başı ücret
    - 2017-2018 sezonu için 2.900.000 euro sabit transfer ücreti ve 25.000 euro maç başı ücret
    - 2018-2019 sezonu için 2.950.000 euro sabit transfer ücreti ve 25.000 euro maç başı ücret

    alacak.

    şimdi burak yılmaz hakkında hocanın görüşleri ve elimizdeki resmi kap sözleşme bilgileri bunlar.30 yaşındaki burak yılmaz, 2015-2016 sezonunun ilk haftası itibariyle , galatasaray futbol takımındaki iki forvetten bir tanesi. diğer ise hepinizin bildiği üzere umut bulut. bu son cümleyi okuyunca çoğunuz bi yüzünü buruşturdu biraz farkındayım. çünkü umut bulut her ne kadar bu güne kadar iyi niyetinden şüphe etmediğimiz, sahada olduğunda elinden geleni yapan bir isim olmasına rağmen, golcü özellikleri son derece kısıtlı bir oyuncu oldu. 32 yaşındaki umut bulut, kariyeri boyunca oynadığı fizik mücadeleye dayalı futbolu, artık yaşının da etkisi ile, eskisi kadar oynayamamaya başladı malum. özellikle geride bıraktığımız ve dördüncü yıldızı aldığımız 2014-2015 sezonunda , son haftalarda hiç bir alternatifi olmayan bu iki oyuncunun düşük perfomansı ile, tabiri caiz ise ecel terleri döktük. 2014-2015 sezonu demişken, bakalım bu iki isim 2014 – 2015 sezonunda neler yapmış.

    burak yılmaz: dakika = 2274 /// gol = 16 /// asist = 4 /// verimlilik = 0,008

    umut bulut: dakika = 1750 /// gol = 11 /// asist = 3 /// verimlilik = 0,008

    işte bu veriler bizi zurnanın zırt dediği yere getiriyor. yukarıdaki istatistiklerin üstte olanı , galatasaray tarihine gelmiş en önemli forvetlerden olduğu iddia edilen, kral lakaplı, değerinin 15-20 milyon euro civarı olduğu söylenen, 34 yaşına gelene kadar klüpten yılda en az 3,5 milyon euro kazanacak burak yılmaz'a ait. altta olanı ise, galatasaray futbol kulübünün son yıllarda görüğü en yeteneksiz forvetlerinden biri olarak lanse edilen, ki açıkçası ben de hemfikirim, 32 yaşına gelmiş ve artık fiziksel olarak ciddi düşüşe geçmiş olan umut bulut'a ait.

    ayrıca bir de şunu eklemek gerekir diye düşünüyorum. eğer aksini düşünen varsa rica ediyorum belirtsin. burak yılmaz, gol atması dışında forvet özellikleri zayıf bir oyuncu. özellikle top indirme,duvar olma,top dağıtma, ofsayttan kaçma, pres yapma, faulsüz mücadele gibi pek çok konuda, hepimizin sahada görünce suratı düştüğü umut bulut'tan daha kötü bir oyuncu. aksini iddia edecek kesim %5 falandır tahminen.

    hocamızın iddiasına göre burak yılmaz 15-20 milyon euroluk bir oyuncu. peki, nasıl oluyor da, 15-20 milyon euroluk bir forvet,umut bulut gibi bir oyuncu ile aynı verimlilik ile oynuyor? bak oyun içi katkısını demiyorum, gol ve asist olarak, yani kendisinin en iyi olduğu, kral lakabını aldığı alanda. diğer forvet özellikleri ile ilgili yorum yapmıyorum bak. sürekli yaptığı fauller, ofsayta düşmeler, sürekli pas alamayınca arkadaşlarına yaptığı tavırlar, şişirilen her topun, arkasındaki stoper kim olursa olsun kaybedilmesi gibi ekstra forvet özellikleri değil, en iyi olduğu alandan bahsediyorum. nasıl bir kral, en iyi olduğu alanda bile, galatasaray futbol takımının son yıllarda gördüğü en kötü forvetlerinden birinin bile neredeyse gerisinde kalabilir? peki böyle bir forvet, nasıl olur da galatasaray gibi bir takımın forvette ilk ve neredeyse tek opsiyonu, 34 yaşına kadar neredeyse wesley sneijder ve fernando muslera kadar yüksek bir maaş ile bu takımda kalabilir? bu adamın yerine değil, onunla tatlı rekabete girecek forvet aradık bütün transfer sezonu. e güzel kardeşim senin takımında bu adamla tatlı rekabet yapacak oyuncun zaten var. veriler yukarıda, oyun içindeki durumlar kafanda. evet, hatırladın işte. umut bulut. burak ile tatlı rekabet yapacak adam umut bulut. bize burak ile tatlı rekabet yapacak adam değil. bu takımda umut bulut ve burak yılmaz'ın yaptığı işlerin toplamını tek başına yapacak adam lazım. bu daha ne kadar bariz olabilir?

    haluk levent'in haluk levent olduğu yıllar vardı. liseliler bilmez. adam o kadar güzel aşk şarkıları yazardı ki. haluk levent iyiydi be. fakat haluk levent'in bir şarkısı vardı ki, onu ayrı bir severim ben. buraya yazayım, belki dinlemek isteyen olur.

    haluk levent – kral çıplak.

    anlayın artık lütfen. kral çıplak.

    eyyorlamam bu kadar.

    edit:imla vb.
  • 9441
    2014-2015 sezonu

    attığımız gol: 60
    yediğimiz gol: 35
    burak yılmaz'ın attığı gol: 16

    -------------------------------

    2013-2014 sezonu

    attığımız gol: 59
    yediğimiz gol: 32
    burak yılmaz'ın attığı gol: 16

    -------------------------------

    2012-2013 sezonu

    attığımız gol: 66
    yediğimiz gol: 35
    burak yılmaz'ın attığı gol: 24

    -------------------------------

    2011-2012 sezonu

    attığımız gol: 69
    yediğimiz gol: 24
    en skorer oyuncunun attığı gol: 13 *

    burak yılmaz sürekli attığı gol sayısıyla savunuluyor. ne oyunuyla, ne attığı gollerin kalitesiyle, ne profesyonelliğiyle, ne presiyle, ne ne ne.. bu böyle gider. mesela çok kaliteli bir yazar buraya gelip 10 sayfalık bir analiz yapıyor neden kötü bir futbolcu ve yetersiz bir forvet olduğuna dair, altına hemen attığı gol sayısı/maç'la ilgili istatistikler döşeniyor falan.

    yukarıda şu anki kadromuzun kurulduğu sezondan itibaren bazı istatistikler var. bu dört sezonun üçünde burak yılmaz var. uzun uzun açıklama yapmama gerek yok, burak yılmaz'ın çok gol atması galatasaray'ın attığı toplam gol sayısına olumlu olarak yansımıyor. şimdi 2011-2012 sezonu yanıltıcı diyenler olacaktır, onları 2007-2008 ve 2005-2006 sezonlarına yönlendiriyorum. hatta 2001-2002 sezonuna. hakan şükür'den sonra belki bu kadar dominant bir forvetimiz olmadı ama hiçbir zaman bu kadar az gol atıp ve çok gol yeyip şampiyon olduğumuz yahut şampiyonluk yarışında olduğumuz sezon da olmadı.

    dikkatinizi 2012-2013 sezonuna çekmek istiyorum nispeten yüksek istatistikler ki ben bunu elmander'e bağlıyorum. şunu görmek lazım ki burak yılmaz takım savunmasını da hücumu da zayıflatan bir futbolcu. yani kendisi ligde 50 gol atsa, bizim de toplam attığımız gol sayısı 55 olsa burak yılmaz messi seviyesinde bir futbolcu mu olmuş olacak, yapmayın allah aşkına.
  • 9445
    şimdi burada burak'ın aslında o kadar da önemli bir oyuncu olmadığını, istatiksel olarak da umut bulut kadar faydalı olduğu açıklanmış. ben kısmen katılıyorum bu görüşe.

    evet, burak pas istasyonu olacak bi forvet değil.
    evet, burak'ın top kontrolü kötü.
    evet, burak hava toplarında boyuna göre etkili değil.
    evet, burak sürekli top istiyor, alamayınca atarlanıyor.

    evet, bunlar burak'ın olumsuz özellikleri. yani ben de izlerken topu kontrol edememesine, takımın pas oyununa katılmamasına irrite oluyorum. ancak, burak'a neden bu kadar değer atfedildiğini de maçları tribünden izleyeyince anlıyorum. burak yaptığı koşularla rakip defansı çok zorlayan, psikolojik olarak sürekli rahatsız eden ve rakip defansın sürekli dengesini bozan bi oyuncu. yani burak sahadaysa ve istekli oynuyorsa rakip savunmacılar sürekli baskı altında hissediyor kendilerini. burak sahadaysa hep bi tehdit oluşturuyor yani. şimdi 15 ağustos 2015 sivasspor galatasaray maçına bakalım, ilk yarı çok rahat oynayan sivasspor savunması ikinci yarıda burak girdikten sonra ileri çıkamadı. burak'ın iştahlı olması çok önemli bi faktör etkili olmasında tabii. yoksa hedefe odaklı olmayan burak gerçekten oyuna çok katkı yapamıyor.

    daha önce de söylemiştim, artılarını - eksiklerini ve yaşını bi bütün olarak değerlendirirsek, burak'ı değerini bulduğunda satacaksın. ancak, bu demek değil ki burak önemsiz bi oyuncudur galatasaray için. tam aksine galatasaray'ın elindeki forvetler içinde rakip defansa karşı en önemli tehtitdir. bu sebepten hiç uğruna gönderilecek bi oyuncu değildir. hele ki yedeği umut bulut'ken...

    son olarak, burak'ı 5 milyona satmayan teknik ekip ve yönetimi haklı buluyorum. ancak, bu rakam 8-10 milyon seviyesine çıkarsa burak satılmalıdır.
  • 9448
    topla olan münasebeti tamamen yetenek işidir. bakın umut bulut otuz yıl otuz metreden atılan topu kontrol etme çalışması yapsın yine o topu kontrol edemez. adamın ayakları buna yatkın değil çünkü. ancak koşmayı öğrenir, birebirde yıkılmamayı öğrenir, savunma yapmayı öğrenir. ama pas verirken nokta pas atmayı öğrenemez çünkü allah ona bu yeteneği vermemiş. umut omur boyu kazma kalmaya mahkum bu yuzden. burak da aynı şekilde. sen simdi burak süper duvar olsun muthis pas yapsin istiyorsun ama yapamaz. adamin topu kontrol etmek konusunda yetenegi sınırlı. tıpkı çalım yetenegi gibi. ama burakin baska bir allah vergisi yeteneği var. burak bi sekilde golun olacagi yerde oluyor. bakin eski burak entrylerine. hep yorumlar ayni. "burak yerine bu pozisyonda kim olsa o golu atardi ama yine burak'a denk geldi. gelip yine basliginda kral yazcaklar amk." heh işte üstüne bastın kardeş kaldir ayagini. burak yilmazin yetenegi de bu. eger bu sacma sapan gol pozisyonlari, bos kaleler, tek topa yaptigi vurus inanilmaz kotu de olsa o golu yapmasi tesaduf degil. cunku adam nerede olmasi gerektigini biliyor. sezgi mi dersin futbol bilgisi mi dersin bal mi dersin bilmem. ama gercek şu ki burak olmadiginda biz o golleri atamıyoruz. o pozisyonlara giremiyoruz.

    sen şimdi burak yilmaza yine bindir. yine elestir. ilk onbirde isteme. ona lafim yok. ama adamin elinde olmayan yetenekler icin adami suçlama. gelistirilebilecek seyler ustunden yine kiz. kosmuyor de savunma yapmiyor de. ama adam geçemiyor diye buraka kufretme. bu gelistirilebilir bisey degil cunku. ama burak gozumde hala en fit turk oyuncudur. hucumda kosu bakimindan hala en iyi kosulari yapan oyuncudur. burak iyi kontrol yapamaz ama iki kosuyla arkadaslarina ve kendine alan yaratir.

    burak yokken pozisyon kisirligi cekmemiz tesaduf degil o kosulari yapip savunmayi karistirip yipratan forvetin olmayışıdır. yanina bi tane de yetenekli dediginiz gibi top tutan adam alirsaniz tatlarindan yenmezler. ama hala burak su topu kontrol etmeyi ogren aq demeyin, omur boyu ogrenemeyecek cunku.
  • 9449
    son 2 sezonda attığı 16'şar golle gol atıyor diye savunulan bir futbolcu için az gol atmış.

    galatasaray futbol takımının hücum hattında alternatifsiz olan yani gol payı 3-4'e bölünmeyen bir forvet için 15 gol atmak zor değil. zaten bir kütük koysanız oraya, o bile 10 gol atar.

    dediğim gibi takım oyununu bu kadar baltalayan, aşırı duygusal, bazen mücadele bile etmeyen bir futbolcunun 15 değil 25 gol atması gerekir. öteki türlü kendisinin tartışılması normaldir.
App Store'dan indirin Google Play'den alın